недеља, 4. јун 2017.

ЗАЈЕДНИЧКА ПРОМОЦИЈА "ХАЏИЈИНЕ СУДБЕ" И "ЛЕПОТЕ МИСЛИ"

У атријуму Дома војске Србије 24.маја 2017.године одржана је заједничка промоција првих дела Жане и Драгана Живаљевића, романа "Хаџијина судба" и збирке афоризама "Лепота мисли".
У изузетно пријатној атмосфери атријума, сали испуњеној до последњег места, о првом роману Жане Живаљевић "Хаџијина судба" говорила је рецензент Ана Бркљач. Она је као посебне одлике овог дела истакла питку и актуелну, драматичну причу, која је написана изузетним језиком, непосредно, у првом лицу, и не дозвољава читаоцу да је испусти из руке док је не прочита од првог до последњег слова.
"Потресна судбина једног хаџије у временима у којима живимо, врло лако може постати и наша драма, и тај елемент јој додаје актуелност о којој се у нашој литератури још није писало" - истакла је Бркљач.
Ова књига је, подсетимо, објављена у издању Удружења грађана "CooltURA".
- "Хаџијина судба" је претекла моју збирку прича која је била припремљена за штампу и наметнула се да буде прва. И она има своју судбину. 
Написала сам је, могу рећи, у једном даху, за неколико дана, иако је та прича дуго сазревала у мени. Мање-више преточена је, уз извесне измене и дораде, из стварности. Моји ликови из књиге заиста постоје. Можда је и зато испала тако уверљива, јер сам их, пишући је имала праве људе, од крви и меса, непрестано пред очима.
Изузетно сам задовољна пријемом код читалаца.
Углавном деле мишљење да је јако потресна и да оставља јак утисак, што ме је учврстило у уверењу да сам за прву књигу направила добар избор.
Она је сада пред вама, и бићу изузетно срећна да чујем и усвојим ваша мишљења и сугестије. У недостатку званичне критике, верујем својим читаоцима, а мени предстоји пут да трагам за новим темама - рекла је у свом обраћању публици у Дому војске Србије ауторка романа "Хаџијина судба" Жана Живаљевић.

"Лепота мисли" је збирка афоризама Драгана Живаљевића, ризница мудрости и животних искустава, илустрована сликама аутора. Прво дело нам приказује свестраног човека, који сагледава и промишља свакодневицу, било преко тастатуре, било кистом и бојама.
О делу Драгана Живаљевића говорила је рецензент "Лепоте мисли" др Јадранка Милошевић.
Она је истакла језгровит избор жанра, форме коју Живаљевић негује до значаја народних мудрости.
"Ово је збирка мисли, промишљања и сажетака човека богатог, испуњеног, који нам на овај начин преноси своја сазнања о свету у којем живимо, односима којим општимо, предрасудама, манама, слабостима и врлинама.
Ово је драгоцено штиво, сведочанство дубоко проживљеног искуства, исписано мајсторским језиком, разумљивим, оштрим и јасним" - рекла је др Јадранка Милошевић, представљајући прву књигу Драгана Живаљевића.
- "Лепота мисли" је настала као израз моје потребе да саопштим речи које су ме опседале и чији ми је смисао одзвањао у глави. Пишем о проживљеним искуствима, о мудрости стицаној кроз један, могу нескромно рећи, богат и испуњен живот.
То су моја размишљања о свакодневним стварима, појавама и карактерима, и на прво читање сам добио препоруке да их обнародујем - рекао је Драган Живаљевић на промоцији у Дому војске Србије.

Нема коментара:

Постави коментар